czwartek, 12 kwietnia 2012

Dlaczego idę na Marsz Normalności?

Zamieszczamy tekst, który podesłała nam osoba mająca zamiar wybrać się na Marsz Normalności w Łodzi, brawo za zaangażowanie! :)


DLACZEGO IDĘ NA MARSZ NORMALNOŚCI?

Ostatnio spotkałem się z dosyć dużą krytyką wśród znajomych, którzy jak się dowiedzieli ze wybieram się na Marsz Normalności i zapraszam do jego udziału od razu okrzyknęli mnie homofobem. Pytali po co idę na ten marsz. Oto kilka powodów :


1) Nie zgadzam się z adopcją dzieci w rodzinach homoseksualnych. Uważam, że geje ( lub lesbijki ) które zdecydują się na taki krok, będą się starały je wychować w tezie, że homoseksualizm jest normalny i powszechny, a tak nie jest. Przez to zostaną one moim
zdaniem "spaczone" na początku edukacji. Dodatkowo dzieci homoseksualistów będą miały "dwóch tatusiów" albo "dwie mamusie" i raczej nie będą się czuły komfortowo w towarzystwie rówieśników z normalnych rodzin.


2) Wiara. Tutaj uważam, że nie ma co opisywać. Gdyby Bóg chciał, żeby facet wiązał się z facetem albo kobieta z kobietą to nie stworzyłby Adama i Ewy tylko dwóch Adamów albo dwie Ewy. Dodatkowo denerwuje mnie opluwanie Kościoła przez środowiska homoseksualne i lewicowe.


3) Ostatni a zarazem chyba najbardziej logiczny argument jest taki, że mam takie same prawa jak homoseksualiści. Skoro oni mają prawo zorganizować swój Maraton Równości i większość się z tym zgadza, to dlaczego ja nie mam mieć prawa do organizacji Marszu Normalności i mam być za to krytykowany? Oni manifestują to że są gejami i lesbijkami, ja będę manifestował to, że jestem heteroseksualny.

Mam nadzieję, że po przeczytaniu tych kilku argumentów z mojej strony, chociaż część osób się przekona do słuszności Marszu Normalności.


Przemysław Kicowski


MARSZ NORMALNOŚCI W ŁODZI!

DATA: 14 KWIETNIA

MIEJSCE: ŁÓDŹ - PASAŻ SCHILLERA

GODZINA: 12:00
http://marsznormalnoscilodz.blogspot.com/

http://www.youtube.com/watch?v=m5HjbOXaBXs&feature=player_embedded

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz